U vremenu kada se tržišta menjaju brže nego ikad, a brendovi tragaju za dubljom povezanošću sa potrošačima, Marketing Summit Beograd 2025 postao je tačka oslonca, mesto gde se ideje, iskustvo i inovacije razmenjuju i rađaju.
Dana 25. marta, Sava Centar je još jednom pokazao svoju snagu kao regionalni lider u organizaciji poslovnih događaja, ugostivši dvanaesto izdanje najvažnijeg FMCG marketing foruma u zemlji. Više od 500 profesionalaca iz industrije robe široke potrošnje, od direktora marketinga, brend menadžera i istraživača tržišta do predstavnika medijskih agencija i digitalnih inovatora, okupilo se na ovom događaju sa jednom zajedničkom idejom – da ostanu ispred vremena.
Konferencijski program odvijao se istovremeno na tri scene, svaka posvećena posebnoj tematskoj celini. Digitalna transformacija bila je usmerena na veštačku inteligenciju, automatizaciju kampanja i evoluciju korisničkog ponašanja. Medijski pejzaž i strategija otvorili su diskusije o pametnijem miksovanju kanala, novim platformama i efektivnom targetiranju. Inspiracija i studije slučaja doneli su prikaze najboljih regionalnih i svetskih kampanja koje su menjale pravila igre i postajale deo svakodnevice.
Ono što je ovaj summit izdvojilo nije bila samo besprekorna produkcija, već osećaj zajednice koji se mogao prepoznati u svakom hodniku Sava Centra.
Sava Centar je još jednom potvrdio svoju ulogu mesta gde se kreiraju poslovne prilike i gde konferencije prerastaju u pokretače promena. Ovo okupljanje potvrdilo je da marketing industrija Balkana ne samo da drži korak sa globalnim trendovima, već ih pretvara u inspirativne i inovativne poduhvate koji oblikuju regionalno tržište.

