POLITIKA PRISTUPAČNOSTI SAVA CENTRA

Sava Centar se obavezuje da svim posetiocima obezbedi pristupačnost svojih objekata, usluga i sadržaja, u skladu sa važećim zakonima Republike Srbije, EU Direktivom 2019/882 o pristupačnosti proizvoda i usluga (European Accessibility Act), Konvencijom Ujedinjenih nacija o pravima osoba sa invaliditetom, kao i najboljim praksama univerzalnog dizajna.

Naš cilj je da obezbedimo jednak pristup i ugodno iskustvo za sve korisnike, uključujući osobe sa invaliditetom, starije osobe, roditelje sa decom, osobe sa privremenim povredama i druge posetioce sa posebnim potrebama.

1.  Pristupačnost objekata i infrastrukture

  • Sava Centar je opremljen rampama, liftovima sa auditivnim i vizuelnim signalima i prilagođenim sanitarnim čvorovima kako bi se olakšalo kretanje osoba sa smanjenom pokretljivošću.
  • Postoje obeležene parking zone za osobe sa invaliditetom u neposrednoj blizini glavnih ulaza, u skladu sa propisima o javnoj pristupačnosti.
  • Unutrašnji prostori su projektovani bez arhitektonskih barijera, sa jasnim oznakama na podovima i zidovima za orijentaciju osoba sa oštećenjem vida.
  • Pristupačne zone unutar centra uključuju: sale za konferencije, restorane, toalete, VIP zone i druge ključne prostore.
  • Obeleženi su evakuacioni putevi sa prilagođenim vizuelnim i auditivnim signalima za osobe sa senzornim invaliditetom.

2.  Pristupačnost informacija i digitalnih usluga

  • Sve važne informacije o događajima, ulaznicama i uslugama dostupne su na veb-sajtu Sava Centra u formatima prilagođenim osobama sa oštećenjem vida i
  • Veb-sajt Sava Centra u potpunosti je usklađen sa standardima Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 1), uključujući mogućnost prilagođavanja kontrasta, veličine fonta i tekstualnih alternativa za slike.
  • Na zahtev, mogu se obezbediti materijali na Brajevom pismu, uvećanom fontu ili audio
  • Digitalne aplikacije i interaktivne mape unutar centra omogućavaju glasovnu navigaciju i kompatibilne su sa softverima za čitanje ekrana.

3.  Podrška za osobe sa senzornim oštećenjima

  • Po potrebi, mogu se obezbediti tumači za znakovni jezik tokom određenih događaja, u skladu sa zahtevima posetilaca.
  • Vizuelni i zvučni signali za hitne situacije dostupni su na ključnim lokacijama u objektu, a osoblje je obučeno za asisitenciju osobama sa invaliditetom tokom evakuacije.

4.  Osoblje i korisnička podrška

  • Sava Centar kontinuirano sprovodi obuke za osoblje kako bi pružili podršku posetiocima sa posebnim potrebama i pružili informacije o pristupačnim sadržajima.
  • Na ulazima i info pultovima dostupni su edukovani asistenti koji mogu pomoći posetiocima sa invaliditetom u pronalaženju željenih lokacija i korišćenju dostupnih
  • U objektu su dostupne pokretne stolice i druge pomoćne sprave na zahtev

5.  Povratne informacije i kontinuirano poboljšanje

  • Sava Centar podstiče posetioce da dostave sugestije i primedbe u vezi sa pristupačnošću kako bismo nastavili sa unapređenjem naših usluga.
  • Povratne informacije mogu se dostaviti putem e-maila, telefona, online formulara na veb- sajtu ili direktno na info pultu u objektu.
  • Sve sugestije se analiziraju i koriste za redovno unapređenje naših usluga u skladu sa industrijskim standardima i zakonskim regulativama.
  • Sava Centar redovno sprovodi revizije pristupačnosti u saradnji sa organizacijama za prava osoba sa invaliditetom i nadležnim državnim

Sava Centar neprestano nastoji da unapredi pristupačnost svojih objekata i usluga, u cilju kreiranja inkluzivnog i dostupnog prostora za sve posetioce.

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da koristite sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa uslovima